Hello there!
Os portuguêses promovem para baixo
PLnauta just send me the info that he startet a thread here in the forum about the licence to cache coin. Thanks for that!
I'm not sure that I understand everything you have wrote here, but at least I try
The Licence to Cache coin is right now in production and I hope that they will be available early in january.
This is the icon on gc.com:
The price for the coin is not set but will be less then 7 Euros. (6,90 or 6,70? - depends on the final production costs)
For the first production there will be 100 antique brass coins, 120 antique silver, 20 foggy silver and 20 foggy gold version - all with transparent red color. And also 15 coins (for trade only) antique brass with transparent blue/violett and 15 coins (trade only) antique silver transparent blue/violett.
I keep PLnauta informed about news of this coin our you can take a look at my website:
www.geocoindesign.de (site is in german) - Look at "Geocoins", "Designs" or "News".
I will post pictures of the sample coins next week. They have a error on one side (front side - color does not cover the "G" and the Cross hair) this will be fixed on the final coins.
Thanks for your support!!!
Marco
"Mambomania"
And here for the first time I want to announce my next design:
The "Cache Scene Investigation" geocoin (which features one of my favorite TV series CSI:)
The design is finished I wait for the digital sample pictures.
And now I try to translate this

(thanks Mr. Babel Fish)
PLnauta emite-me apenas o info esse ele startet uma linha aqui no forum sobre a licença à moeda do esconderijo. Agradecimentos para isso! Eu não sou certo que eu compreendo que tudo que você tem escreveu aqui, mas ao menos eu tento:-)
A licença para cache a moeda é direita agora na produção e eu espero que estejam disponíveis cedo em janeiro. O preço para a moeda não é ajustado mas será mais menos então 7 Euros. (6.90 ou 6.70? - depende dos custos de gastos de fabricação finais).
Para a primeira produção estará 100 moedas de bronze antique, a versão nevoenta do ouro 120 o antique de prata, 20 a prata nevoenta e 20 - tudo com cor vermelha transparente. E também bronze antique de 15 moedas (trade only) com blue/violett transparente e 15 moedas (trade only) blue/violett transparente de prata antique.
Eu mantenho PLnauta informado sobre a notícia desta moeda nosso você posso fazer exame de um olhar em meu Web site:
www.geocoindesign.de (o local está no alemão) - olhe "Geocoins", "Designs" ou "News".
Eu afixarei retratos das moedas da amostra semana seguinte. Têm um erro em um lateral (lado dianteiro - a cor não cobre o "G" e o cabelo transversal) isto serão fixa nas moedas finais. Agradecimentos para sua sustentação!!!
Marco
"Mambomania"
E aqui para a primeira vez que eu quero anunciar meu projeto seguinte: Do "Cache Scene Investigation" coin (que caracteriza uma de minha série CSI da tevê do favorito:) O projeto é terminado mim espera os retratos digitais da amostra.[/img]